Najnowsze Wpisy

Wet poTOOLny kom bak!!! Komentarze (24)
27. października 2003 16:37:00
linkologia.pl spis.pl

Joł joł joł joł Wy nędzne kurwy!!!!

 

Hahahaha!!!

Wilgotny poTOOLny

wrócił!!!

 

Nie pisałem długo, bo pewien facet zabrał mnie na disco relax we Włocławku i potem sprzedał mnie za dwie dychy takiej starej babie co mnie wywiozła do Singapuru! I tam mnie ruchała każda baba, każdy facet, dzieci też!!! I każdy pies, kot normalnie WSZYSCY!!!

 

I hehehe zaraziłem się sarsem!!!! Kól!!!! 

I teraz mi piana leci z ryja, bo zaraziłem się od jakiejś suki wścieklizną jak mnie od tylca brała!!

 

Jakiś chuj, pewnie Agalaja (pozdro bejbi u je wsadze Ci w odbyt to popamiętasz!!!) wkradł mi się na bloga, mojego drugiego bloga, na którym miałem xywkę poTOOLny... I chuj, gówno mnie obchodzi tamten blog!!!

 

I normalnie teraz będę prowadził tylko tego bloga, haha niech drżą wszystkie geje i lesbijki, wszyscy transwestyci, biseksualiści, transseksualiści :

bikoz:

 

wet poTOOLny kom bak!!!!!!!!!

 

hahahahahahahha !!!!!!

 

Ach teraz mamusia do mnie podeszła od tylca i zapina mnie w moją śliczną pryszczatą dupkę, och jak mi dobrze och och och och!!!

 

aaa zaraz wystrzele (od miesiąca mam normalnie wytryski hehehe! kól!) i zabryzgam to pudło na którym pisze.. kurwa jak to bylo.. ach no tak monitor :D

aaa jest poleciała armia plemników bo se waliłem krasnala jak mama mnie pucowała szczotą w odbyt ach ach kurwa nic nie widzeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

fiflshz nie wiem co pisze och juz jest ok mama wylizała ekran....

 

och jak mi dobsze jezd!!!!!!!!!!!!

ide zapiąc pieska mojego ślicznego bo wiecie, ja od dwóch miesiecy mam pieska!!! Bo stary piesek juz się nie nadawał do jebania !!! wzięliśmy ze schroniska jak babcia była chora i nie było kogo pierdolić, ale teraz jak babićka jezd już zdrowa to mamy dwie rzeczy do ruchania mniam mniam!!!

i ten piesek ma na imię Napletek i tak ładnie warczy jak mu wkładam rękę w odbyt (normalnie cała pięść wchodzi!!!) I on ma talent do lizania mojej dziurki ach ach na samą mysl mi staje mój mały kikutek... mrrrauuuuuuu :)

Pozdrawiam Wilgotną Koleżanke, u je bejbe tak dawno nie gadaliśmy i sie nie ruchaliśmy, trza nadrobić zaległości tylko żeby Napletek nie był zazdrosny!! Albo Agalaja!!

 

o umpc sialalala jak mi dobrze!!!!

Babcia wsadziła mi głowe w odbyt

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachhhh!!!!

tak! tak tak!!!!!!!!!!!!!!

 

joł czek diz ałt lece baj baj bejbi!!

 

 

wilgotny_potoolny : :

Pucowanie dupska tatusia. Komentarze (4)
25. grudnia 2002 18:02:00
linkologia.pl spis.pl

Siema lamusy :)

Dzisiaj musialem znow dawac pod latarnia. Bylo calkiem fajowsko! Zaplacili mi duzo wiecej niz zwykle. A wiecie dlaczego? Bo kupilem se wreszcie mydlo i sie umylem :D Wreszcie nie capi ode mnie jak skunksowi spod ogona... No i dlatego mialem wieksze branie i klienci wiecej placili :)))

Mamusia nazywa mnie 'meska prostytutka' :) Bardzo podoba mi sie ten pieszczotliwy zwrot, zwykle mawiano do mnie 'ty chuju, skurwielu itd.' Jestem bardzo szczesliwy. Te swieta byly wyjatkowe - dostalem kondoma w ksztalcie kaczuszki (ciekawe na co go zaloze??) i skarpetki na wszystkie palce bez piet... Sa sliczne :D Bardzo mi sie prezenty podobaja, nigdy nic nie dostalem (no oprocz kopa w dupe od babci).

 

Jutro jade do Agalai. Bedziemy. . . no wiecie. Na pewno bedzie fajnie, Agalaja w sumie jest transwestytka, a ja nie mam. . . no wiecie, ale od tego sa  wibratory :D Nie moge sie wprost doczekac, ale musze wypucowac staremu odbyt :)) To moje ulubione swiateczne zajecie (tatus myje dupsko raz na rok, w swieta). To lepsze niz ubieranie choinki i rzniecie Agalai :)))

Na razie koncze, ide pomoc babci sie umyc :))))))

Papapa!!! i wesolych, zbereznych swiat :)))

wilgotny_poTOOLny

p.s. zauwazylem ze w mych komentarzach pojawia sie osoba, ktora podszywa sie pode mnie, czyli pod poTOOLnego!!! To bardzo nieladnie! Poza tym ktos zgadl moje haslo do bloga poTOOLnego i napisal do mnie nieladne zyczenia :( Ale nie bede tego kasowac, to w koncu fajna pamiatka :D Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich homoseksualistow, w tym Agalaje :))

i nie bede sprzedawal moich danych osobowych w necie, zeby udowodnic kim naprawde jestem.

wilgotny_potoolny : :

linkologia.pl spis.pl

Boże, ludzie... Ale wy się podniecacie tym blogiem... Takie kontrowersje on wzbudza? Jest jednym z wielu innych, także dajcie na luz.

Do Agalai - Nie przekonuj wszystkich, że to nie jest mój (poTOOLnego) blog, że jest tu tylko jedna niewyżyta osoba... (razem z Tobą są już dwie jakby co... :D)

Gówno wiesz o tym blogu... Nie masz pojęcia o niczym co się tu dzieje... Nie możesz więc wszystkim opowiadać tych bzdur. Wtrącasz się do nie swoich spraw, nieładnie... Tak mnie bronisz na moim pierwszym blogu? To miłe. Ale to chyba normalka, że od czasu do czasu lubię zwalić konia i się popieprzyć. Sama chciałaś tego ze mną, nawet napisałaś o tym na swoim blogu. Także nie denerwuj się, bo jak wszyscy wiemy:

Złość piękności szkodzi... :))

 

Jakby ktoś chciał umówić się na zbiorowego, to wiecie, ja bardzo chętnie... Albo we dwójkę... Mogą być małżeństwa, zwierzęta też wchodzą w grę :)

Jeżeli są chętni to zgłaszajcie się na tym blogu, albo na moim pierwszym wirtualnym pamiętniku, na którym mam ksywę 'poTOOLny' :)

Seks rulez!!!

 

wilgotny_potoolny : :

Moje ulubione fotki. Komentarze (11)
21. grudnia 2002 12:27:00
linkologia.pl spis.pl

wilgotny_potoolny : :

Moja pierwsza chujowa notka. Komentarze (14)
21. grudnia 2002 11:30:00
linkologia.pl spis.pl

Cześć! To jest mój pierwszy wpis na nowym blogu. Będę tu pisał o wszystkich moich chujowych przeżyciach. Wszystkie są chujowe, bo ja też jestem chujowy. Dlaczego? Bo jestem chujem! Mam już tutaj chujowego bloga i nadal będę go prowadzić, ale w tym będę opisywał moje chujowe seksualne życie, hieh, hieh...

No więc dzisiaj przyszli do mnie moi państwo. Kazali mi z nimi "pobaraszkować". Jak już było po wszystkim, to dostałem dwa złote! Ale czad, wreszcie se kupię mydło i się umyję... Bo moi państwo daliby mi pięć złotych, ale śmierdziałem, więc powiedzieli, że nie zasłużyłem... :((

Teraz idę wyczyścić swoją kuwetę i idę pod latarnię (tylko najpierw kupię to mydło i się umyję w jakiejś kałuży). Żegnam Was chujowym pożegnaniem "do widzenia"!!!

wilgotny_potoolny : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

ullaaa | snoopy | tajny-blog-slashia | chila | agnieszka44 | Mailing